Nystart, I love

Jag är nu inne på min.. femte blogg kanske? Innan hade jag en blogg i 5 år, men efter 5 år och efter att ha lämnat en lång relation vill man kanske ha lite förnyelse? Så kände jag i alla fall. Min senaste är AOnceInALifetime där jag skrev om mina 6 månader på Rhodos.Nu är det dags igen!
 
Nu är det verkligen dags för en nystart igen! Nästa vecka flyttar jag nämligen till Stockholm!
 
Jag kom hem från Rhodos den 20 oktober och veckan därpå åkte jag och hälsade på min vän Johan som jag träffade på Rhodos. När jag var där var jag på tre arbetsintervjuer och veckan därpå hade jag jobb. Det gick oerhört smidigt. Och bara dagar efter att jag fick jobbet hade vi lägenhet. Så den 1 december blir vi sambos :D Det gick ju skitsmidigt det här. Just nu håller jag på att planera allt inför flytten. Släp är bokat, kläder ska rensas, möbler ska fördelas mellan mig och syrran. Full fart.
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0