Söndag ♥

 
Godmorgon söndag!
 
Här började morgonen ganska sent. Höst/vintermörkret verkar ta ut sin rätt nu. Vi är så trötta här hemma. Men nu blir det annat. Ska börja tvätta snart, rensa i köket och sortera mina och syrrans grejer. Jag rensade mina kläder häromdagen och my goood säger jag bara. Vad många skor jag har! Jag är ingen "sko-tjej" så jag köper skor varje månad, men tydligen hade jag betydligt många fler än jag trodde. Mestadels sommarskor men ändå. Det är lite som att shoppa gratis ;)
 
Om 5 dagar vaknar jag upp i Stockholm. Det känns lite mysko faktiskt, så snabbt som det faktiskt har gått. Men jag tycker det ska bli väldigt spännande. Nytt jobb, ny stad, nya människor.. igen! Vi får nyckeln till lägenheten om 14 dagar! :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0