Babbel!

Det är lördagskväll.. och jag sitter och tittar på vilken dammsugare jag ska köpa inför flytten. Haha! Sist jag köpte dammsugare var jag sambo. Vi köpte en som kostade runt 2500 kronor. Crazy egentligen, men fan vad bra den var. Den hade en sån där smidig knapp på handtaget så man kunde sätta på den och stänga av den smidigt. Högt pris för en sån komfortgrej, men ändå ;)
 
Idag var första av sju dagar jag jobbar i rad. Inte mig emot, jag älskar det! Men just nu känns det som att jag vill göra så mycket inför flytten. Jag sitter dagligen på Blocket, på IKEA och tittar på inredningstips. Men en sak jag har insett, det är att alla inredningstips jag hittar är från tiptoplägenheter. Nya, fräscha. Min är liksom byggd på 60-talet och har den där typiska planlösningen. Inga öppna planlösningar. Så jag söker sidor där det även finns bilder från lite äldre lägenheter.
 
Det är dåligt med bilder känner jag. Ska bli bättre på det när jag får tummen ur och använder systemkameran lite mer. Men jag kan bjuda på en bild tagen idag på mig, på jobbet.
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0