En vecka kvar

Dagarna flyger förbi och om en vecka lägger jag mig och sover sista gången i den här lägenheten. På lördagsmorgonen flyttar jag. Jag kommer börja flytta redan tidigt på lördag morgon med hjälp av pappas bästa kompis och hans dotter. Jag har bestämt mig för att det första jag ska köpa är vita och rosa tulpaner som ska få stå på köksbordet :)
 
Idag skulle jag ha packat och förberett massa, men av någon anledning blev jag så trött. Jag hann fixa det sista med mina kläder som nu ligger i IKEA-påsar, men mer än så hände inte. Jag somnade och råkade vakna 2 ½ timme senare. Åh, crap, tänkte jag. Det var mörkt ute, regnade och var så ruskigt. Så det får bli imorgon och på söndag. Mina enda två dagar där jag slutar klockan 17.
 
Jag kom precis på att jag har lite Coca Cola hemma och lite chips. Ingen bra film dock, men det kan hända att det blir en Sex and the City-kväll ;) Inte helt fel. Imorgon bär det iväg till jobbet igen och jag ser fram emot det. Jag längtar alltid till jobbet när jag är ledig.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0