Uppdatering: hufvudstaden

Jag insåg precis att jag inte har uppdaterat på över två månader. När jag tänker efter så känns det inte alls som att jag har bott här så länge. Man inser verkligen vad snabbt tiden går när man har hittat ett jobb man tycker om. I mitten på januari blev jag manager på min arbetsplats, vilket är en sån ära. Jag är så nöjd med mina kollegor och min arbetsplats. Vi kommer bara bli större och vi kommer inte bara synas i Stockholm i framtiden. Riktigt kul att få vara med från början.
 
Idag ska jag titta på en lägenhet och förhoppningsvis känns det bra efter visningen. Jag kommer få möjlighet att flytta in redan den 1 mars om jag vill ha den. Och jag vet egentligen redan nu att jag vill ha den :) Det blir första gången jag kommer bo ensam. Jag har aldrig tidigare haft en lägenhet själv, vilket verkligen är dags nu då jag är 27 år gammal och behöver stå på egna ben.
 
Det här ska bli spännande och verkligen ett steg i rätt riktning.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0