8 mars 1999

Den 8 mars 1999 mötte jag min lilla älskling för första gången. Samma dag hon föddes. Hon var så liten att man fick plats med henne i en hand, endast 4 timmar gammal. Hon gav oss så många minnen, fina stunder och skratt den lilla damen. Igår skulle Sassen blivit 15 år gammal.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I juli 2012 lämnade hon jordelivet efter en tids sjukdom. Det var det värsta jag har varit med om. Att känna hur ens älskade hund sedan 13 år tillbaka faller in i sömn och aldrig kommer vakna upp är en hemsk känsla. Hon fick dock ett fint slut och alla var där. Hela familjen satt i rummet och hon hade sin bebis bredvid sig.
 
Älskade lilla Sacha. Du finns hos mig hela tiden.
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0