Inflyttad

Nu är det en vecka sedan jag flyttade in i MIN lägenhet. Det ekar lite tomt fortfarande, men snart kommer en TV-bänk och ett soffbord få flytta in och lite närmare våren kommer mamma och pappa med min bokhylla som kommer göra sig fint här. Första dagarna var lite tunga faktiskt. Det är tufft att gå från att alltid ha bott med någon till att bo helt själv. När Natti och hennes pappa lämnade mig här efter flytthjälpen stod jag i köket och hörde tystnaden, något jag INTE gillar ;) Jag satte på SATC och började packa upp, då gick det bättre!
 
Idag var det 12 grader varmt och det kändes verkligen. Jag gick och köpte allergitabletter idag, för de senaste dagarna har jag faktiskt nysit och kliat så det är dags. Det är med lite skräckblandad förtjusning jag ser fram emot våren. Men det ska bli skönt när pollensäsongen är förbi ;)
 
Till våren kommer mina två tjejer flytta utomlands! Gah, vad ska jag ta mig till? 6 månader utan Therese och Emma. Funderar på om jag kommer kunna åka och hälsa på. Vi får se. I wish!!
 
 
Bilder bjuder jag inte på än förresten. Det kommer när lägenheten ser lite mer inredd ut ;) Men EN bild kan jag bjuda på, som togs samma dag jag flyttade in. Enjoy!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0