Lediga två dagar

Hej vänner :)
 
Igår var den första av mina två lediga dagar och redan förra veckan bestämde Therese och jag oss för att ta oss en promenad runt Stockholm. Jag har inte hunnit göra det ännu ;) Jag stack hem till henne för lite brunch, scones och te mumma, och sen var vi ute i 4 timmar. Varav en vi satt på Chokladkoppen i gamla stan och fikade. Jag insåg snabbt när vi gick där längs med Kungsholmen vilken fantastisk stad jag bor i. Här trivs jag! Underbar dag.
 
 
 
På kvällen åkte jag hem till Johan för lite middag. Fajitas. Vi tog ett par glas vin och vips var klockan halv två. Då tog jag mig hemåt med nattbussen. Som jag älskar den där grabben! Jag känner att han kommer bli en vän för livet.
 
 
Idag! Idag tvättar jag och gör sånt som jag inte hunnit med. Sorterar in vår/sommarkläder i den stooora klädkammaren och sådär. Skön dag. Solen skiner och jag har balkongdörren öppen och får lite frisk luft emellanåt :) Det märks att solen har varit saknad hela vintern. Alla lägger upp bilder på solen, blommor som tittar upp, vin i solnedgången. Underbart! Här kommer en till solbild ;)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0